Inte så kul

Jag kollar på lite olika random bloggar just nu, och jag nyss hittade jag en sak som jag tycker att jag ska dela vidare:

"GOTT HEM SÖKES: 2 år gammalt barn. Orsaken är att jag har köpt en hundvalp och tycker inte att jag har tid för barnet längre, jag är också rädd att att barnet biter min valp. Barnet är renligt och har fått alla vaccinationer. Behöver nytt hem från i morgon, kommer annars att avlivas. Tack.
DETTA SKULLE DU ALDRIG GÖRA MOT ETT BARN! VARFÖR TYCKER DU DÅ ATT DET ÄR ACCEPTABELT ATT GÖRA DET MOT EN HUND?
Om du inte kan investera 15 år i din hund, låt bli att skaffa en!!!"
Håller totalt med! Den enda skälen att omplacera en hund, tycker jag, är om en allergi uppstår i familjen, eller om man är tvungen att flytta till någonstans hunden får inte vara eller passar inte till miljön som den kommer vara tvungen att bo i.
Jag såg en till sak på hennes blogg i samma inlägg som hon hade kopierat från en forum. Blir helt förbannad när jag läser det. Om ni vill se kan ni kolla på hennes blogg, klicka på texten som står ovan. Det här med "Gott hem sökes..."
Inte så rolig inläg :[ Men alla kan jue inte vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0