Julkort pyssel

Håller på att göra julkort just nu, bland annat till Ellen och Marie (Saknar er!♥).
Den första med teckningen på en Labrador tycker jag blev ganska lyckad, men den på border collien blev inte lika bra, fast rätt så bra ändå. Godkänd i alla fall, haha!
Bilder kanske?
Kunde ladda upp bilden på bordercollie-kortet, picnik ville inte redigera den, suck.
Men i alla fall, vad tycks?
Ajuste, så här har dagen sett ut för mig och Liam:
7:30 - Vaknat och Matat/Gått ut med honom
10:00 - Gått ut på en kortis
12:30 - En två-timmars långpromenad längs sjön och i skogen
17:00 - "Utflykt" till Ica, haha!
19:00 - Matdags igen!
20:00 - Sista kvällspromenaden
21:00 - Just nu

Kommentarer
Postat av: Sofie<3

Sv: jag tog dom med min undervattens kamera som har 12mp ;) och jag vet, jag är inte den bästa på engelska ;P

kramizar<3

2011-12-11 @ 21:30:01
URL: http://greenknasboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0