Beethoven

Har precis kollat på filmen "Beethoven". Om ni inte her sett den här kommer en kortfattad version av den från IMDB.

"Familjen Newton bor i sina bekväma hem, men det verkar finnas något som saknas. Detta "hål" är fylld av en liten valp, som går in i deras hem och deras liv. Beethoven, som han heter, växer till en jätte i en hund ... en St Bernard. Doktor Varnick har den lokala veterinären en hemlig och hemsk intresse som kräver massor av hundar för experiment. Beethoven är på den lista."

När pappan körde iväg för att avliva Beetoven och barnen sprang efter gråtande började tårarna välla fram i mina egna ögon. Jag tänkte hur det skulle vara ifall det var Liam i bilen istället för Beethoven. Nu när jag skriver kommer tårarna tillbaka, tanken är helt otankbar...
Ni kanske tycker att jag är lite fånig, jag brukar nästan aldrig gråta, men sånna filmer får mig ofta att göra det.
Bild på Liam just nu :)
Tröööött....





Kommentarer
Postat av: Torsten

Så söött!

2011-11-18 @ 08:11:26
URL: http://www.friluftsframjandet-varmdo.se
Postat av: Dessi & Teddie :)

Söt vovve :)

2011-11-19 @ 12:46:09
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0