Rubrik! :D (LOL kommer inte på någon bättre ^^')

Gud vilka suddiga bilder. *_* Men så blir det när man försöker fånga valp-orkaner på bild!
Jag tror att den som Liam tycker om mest är nog Safira (flatten), de var med varandra hela tiden och busade/lekte. Det var en stund där de bar på samma pinne och gick bredvid varandra jättenöjt. Hur gulligt som helst!
Denna gång var det en annan valp som inte var med på valpkursen med, Kira, en fyra månader gammal schäfer, som skulle vara med eftersom hon är inte så säker bland andra hundar. Men det märktes inte, hon var så snäll och busig!
Under promenaden kopplade vi alla hundar för att göra lite övningar, vilket gick hur bra som helst.
Spåret gick också jättebra, och Anne lärde mig hur man knyter en spårlina riktigt eftersom min hade trasslat ihop sig.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Just nu håller en tävling på i min blogg! Det du kan vinna är en Goodie-box fylld med massa smaskiga saker!

Delta gärna!

Länk till tävlingen:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-en-hemlig-goodie-box.html#comment

2011-11-05 @ 23:21:39
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0