Simmat (igen)

Hej alla läsare!
Jag har nyss varit och badat/simmat med Liam. Han simmade ganska mycket den här gången! Mycket mer än sista gången vi badade med honom.
Nu blir det lite bilder. ;)
När vi var på väg hem,  kom en stor hund, som ser ut som en äldre och fluffigare verson av den här valpen↓
(Källa: http://www.dailypuppy.com/)
Den sprang lös ut från någons trädgård, och började hälsa på Liam och para sig med honom, men det går ju inte, för dom är ju båda hannar. :P
Ingen kom och ropade på hunden och ingen var med hunden. Jag gick till huset som tillhörde trädgården som hunden sprang ut från. Dörren var helt öppen och INGEN var hemma!
Jag plingade på hos grannarna, men ingen var hemma där heller. Plötsligt kom en dam och sa att hon såg min mamma som höll i Liams koppel och försökte kontrollera båda hundarna.
Hon skulle hjälpa mig att hitta någon som kunde ta hunden.
Då kom en granne och sa att han kunde ta hunden tills dom som ägde den kom hem. Phew. :)
Nu sover Liam, och jag ska gå duscha.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0