*VARNING MYCKET ATT LÄSA*

Nu sitter jag och tittar på tv, fantareklam just nu.
"More Fanta, less serious."
Ja, och jag vet att ni verkligen bryr er. ;) Hunden tuggar på sin pipleksak och är nöjd hoppas jag.
Idag när jag och Dani gick i skogen med honom, började Liam plötsligt gnälla och pipa, han tassade på ansiktet och jag var jätterädd, för jag trodde att han hade gjort illa sig. Vi gick hem, och det visade sig att det inte var något seriöst, och han är redan som vanlig igen. Phew.
I förrigår var Gunnar här igen med sina två hundar och stannade en natt innan han åkte vidare till Lidsköping.
Vi åkte till brukshundsklubben tillsammans, för jag skulle gå på skogspromenad med dom i valpkursen. Han tränade Smallie och Mezzo en omgång var och gick någon runda med dom. Han sa att han tyckte klubben var jättefin. *Stolt!*
Idag började skolan igen *SUCK*, men vi var bara där i typ en timme och 45 minuter. På vägen hem till mig stannade jag och Dani på Ica och köpte glass.
Nu, för att det inte blit för tråkigt, bjuder jag på en bild på nyfödda Liam!
(Bild tagen av Monica Johansson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0