Dag 1. Presentera mig själv

Eeeeehhh.... Hej...!
Vet inte vad jag ska skriva, brukar inte skriva så mycket om mig själv, så jag börjar med det gamla vanliga.
Jag heter Elin och jag är tolv år.
Jag bor lite utanför Stockholm, fortfarande i Stockholms län, men inte i riktiga staden.
Jag har en hund, Liam (Som ni borde veta om vid den här läget, hihi!), och en hamster, Choco.
När jag inte är i skolan gillar jag att bara vara med hunden, träna honom, vara med kompisar och under vintern, snowboarda (Hur säger man?).
Liam är min första hund, har aldrig haft en förut, men har velat ha en sen innan jag kommer ihåg.
Jag går självklart fortfarande i skolan, i högstadiet, gymnasiet jag vill gå till är Kungsholmen i stan.
Kommer inte på något annat att säga, så det får bli det här.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Torsten

Kungsholmen, varför????

2011-11-16 @ 20:05:53
Postat av: Johanna

Tackar tackar!!

Bilden ovan är jättefin så dig och Liam <3

2011-11-16 @ 22:21:01
URL: http://joxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0