Wild Princess Bloggen :)

Tjena! Igår var det collieträff igen, och denna gång fick jag träffa Charlotta, som driver kennel Wild Princess, som vi skulle köpa från i början.
De visste naturligtvis inte att det var jag först, men när jag sa det till Charlotta, hon ba "Oj, vad roligt! Det var du som var den Elin!" Det var ju lite kuligt!
De som var där var Solweig (Men det är ju klart, hon ordnade det ju haha) med Chille-Vippen och Albin, Charlotta med Selina, Amanda med Leah, Marie med Adde, och jag och Liam!
Först la jag ett spår, och vi körde lite rallylydnad. Liam var inte så koncentrerad, så det gick inte lika bra som förr, men så blir det jue ibland. Medans vi körde rallylydnad kom några svamp-plockare och trampade på spåret, så jag fick lägga en till. Då fick Solweig se hur bra Liam spårade. ;)
I slutet när hon hade gått, då släppte vi hundarna så att de fick collielek och bus. Liam hände med Selina hela tiden, de var tillsammans typ hela lekstunden!
Hittade den här bilden av Liam på Wild Princess colliebloggen (jag hade förstås godkänt det här) Supersöt var han på ↓bilden!↓
Laddar upp bilderna som jag har tagit senare ikväll, hann inte ta så många, men jag har en video som jag kan bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Torsten

Toppenbild!

2011-11-07 @ 20:53:00
Postat av: Ingela

Så fin han är din Liam! Lycka till med honom i fortsättningen också. Kanske ses vi till nästa år på Mironiks lägret igen.......



Hälsningar Ingela

(även i redaktionen för Colliebladet)

2011-11-10 @ 19:18:23
URL: http://www.zting.se
Postat av: Stina

Kul att du kommenterade på min blogg, så kan jag börja följa din också! Fin hund du har :)

2011-11-15 @ 01:00:05
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0