Borta bra, men hemma bäst =3

Aaaah nu har jag kommit hem från Dani, det har varit en bakhelg!!!! Vi bakade typ 24/7.
Vi har gjort följande:
  • Nutella Kakor
  • Jordnötsmörkakor
  • Sockerkaka hybrid
  • Muffins
  • Kokosbullar
  • Kola
Hon ska sälja dom imorgon hos sin mormor i bålsta på en typ bilbakluckaloppis. :)
Har oxå varit en hel del diskande och städning.
Några bilder, kanske....? Senare, för vi ska åka iväg till mina föräldrars kompisar för att äta kineskisk "steamboat"! MUMS :D
Hejdå!
Edit: Och senare gjorde hon cupcakes efter jag hade åkt, med grön glacyr!!!! Så gott! Önskar att jag kunde hjälpa henne att sälja dom och vara på collieträffet samtidigt!!!!

Kommentarer
Postat av: Torsten

Please explain, vad är en 'Steamboat'?

2011-10-15 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0