Spår och valp-promenad :D

För typ en timme sen kom jag hem från skogen!
Det var jättekul att träffa alla igen, valparna var så stora! Safira, Assi och Izi såg typ vuxna ut!
Kände först inte igen Izi när han och Anita kom gående på stigen, bara när de var typ 3m bort såg jag att det var de.
Försökte ta kort, men det gick inte så bra eftersom hundarna sprang som virvelvind överallt och jag gick, så det blev väldigt suddigt. XD
Det var typ jättesvart att se vilken som var Liam och vilken som var Valle när de sprang, för nu är Liam typ lika stor som honom, och de har samma färg/längd på pälsen. Men Valle hade högre svansansättning.
Precis när jag kom la jag ett spår, och det fick sitta i typ en timme medans vi var borta och gick i skogen.
Det var jättekul!
Önskar att jag hade kunnat ta bra bilder =3 Får väl prova igen nästa söndag. (Flyttat från lördagar till söndagar pga att Sari och Safira kan nt komma då och Anita kan inte var fjärde lördag. :P)

Kommentarer
Postat av: pasco ♥

SV; haha! men julia sov fakiskt så du hade ändå lite rätt ;) <3

2011-10-23 @ 17:45:23
URL: http://pascos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0