*trumvirvel*

Här kommer en bild tagen på min nya.... *trumvirvel* iPOD TOUCH!!!!!!! XD
Köpte den igår, har sparat typ JÄTTELÄNGE för den!!!
Förlåt att jag inte har bloggat på den senaste tiden, har bara inte haft lust för det. Men jag kommer att skärpa mig direkt! x)
Ajuste, i fredags var jag på hundinspiration igen, och denna gången hade jag faktist med mig Liam. Mervi (hon som jobbar där) sa att han var så stor och uppförde sig så bra! *stolt!*
Mervi är en "Highly reccomended dog listener" och är grundaren till "Amichien Bonding metoden". (INGEN aning vad det är XD)
Iaf, när jag var där köpte jag en gris-öra och två grilknorr åt Liam. Måste nog köpa en ny pipleksak åt honom nästa gång, han har redan tuggat sönder den han fick av Dani!

Kommentarer
Postat av: Torsten

ipod, är det en kamera? trodde det var en speldosa?!

2011-10-10 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0