Vanlig dag

Kom nyss hem från att ha gått ut med Liam, ska äta snart, så det bilr en kort inlägg.
Var med Pasco innan engelskan, vi körde wii party och hade askul! :)
Ska kanske byta från engelska som hemspråk till kinesiska (kantonesiska om det går), för att engelska behöver jag jue nt, och kinesesiska borde jag lära mig eftersom det är min mammas modersmål och min mormor kan inte engelska, så jag har egentligen aldrig riktigt pratat med henne! XD

↓SöTaStE
'
ARKIVBILD

Trololol så söt det borde vara olagligt XD

Kommentarer
Postat av: Linnéa ♥

sv; ja veeeeeeeeeeeet!!! ni borde oxå fått vara med!!!!!! <3

Men vi kommer ju ha nästa o nästa o nästa o nästa ggn.. men nästa fredag ska vi ha en photoshoot igen så då blir det ingen film.. men näst nästa fredag kanske ? :)

Men annars kan ju bara du jag och Dani se dom jag har dom ju på datorn ! :D

2011-10-07 @ 22:50:42
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/
Postat av: pasco ♥

tack att du länkade mig! :D BTW, fett söt bild på liam!! <3333

2011-10-08 @ 08:57:03
URL: http://pascos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0