Hundinspiration

Idag har jag varit med Dani, vi kollade på lite av X-Men First Class. Efter det hade jag piano och dans.
Innan dansen började var jag inne på djuraffären utanför, som heter hundinspiration.
Det är jättetrevligt därinne, hon som jobbar där är jättesnäll. Jag brukar gå in där varje vecka och prata med henne.
Iaf, efter dansen kom mamma för att hämta mig, och vi köpte Liam en ny leksak.
Vi hade en typ likadan förut, men istället för en boll var det en kong. Men den tuggade Liam sönder. X)
Vi köpte oxå en grisknorr där för han att tugga på, som han tyckte var URLÄCKER.
Måste gå ut med honom nu, bloggar kanske mer senare?

Kommentarer
Postat av: pasco ♥

SV; tack så mycket! :D <3



älskar leksaken, skitsöt ju!! :D <3

2011-10-01 @ 18:11:37
URL: http://pascos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0