Sitter i bilen

Bakom mig ligger Liam i sin bur, jag tror att han sover.
Aa vi är på vägen hem, gillar inte att resa under helger, blir så stressigt >.<
Aja. Har precis ätit på burgur king, en tendercrisp chicken, jag vet att ni bryr er ;) , den var inte såååå god... Men den va väl okej :)
Idag har jag varit på lidköpingsbk och kollat på en lydnadstävling (Elit). Det var en golden retriever och en schäfer som tävlade, jag tyckte att schäfern var liiiite bättre. Bra skott-träning för Liam, eftersom de skulle skjuta med en sådan revolver som inte går att skjuta med, och Liam hanterade det jättebra, han låg bara och tittade på de andra hundarna.
Imorgon laddar jag nog  upp några bilder, men aa, det har varit min dag idag!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Torsten

Är ni hemma nu?

2011-09-25 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0