Spår

Imorse var jag ute på en jääättehärlig promenad och spårtur med några från min valpkurs, vi hade hundarna lösa och dom sprang så att det brann i fötterna på dom. Eller nästan. XD Efter halva hittade dom en lerpöl som var jättespännande, och rullade omkring i den och brottades.
Ajuste. Innan det la vi spåret. :] Vi var gick längs roslagsleden.
Efter vi hade gått klart satt vi ner på några stenar och fikade. :D Jag fick en bulle av Jenny. Tack!
Då hade spåret legat i en timme. Liam var JÄTTEDUKTIG!!!!! Han förstod direkt vad han skulle göra och hittade leksaken. Kanske blir det en riktig spårhund av honom? ;]
När vi var klara kom pappa och hämtade mig på brukshundsklubben och vi åkte till granngården för att köpa ett par bra-iga byxor åt mig. XD Sånna som jag kan använda för träning.
Liam var jätteduktig och la sig ner och väntade medans vi kollade omkring. Han var Dötrött!
Vi köpte också ett tuggsena åt honom som han tyckte va jääättteeegötttt!!!!
Liam å Leija

Leija
Tuggsena =3
'
Mina nya byxor =D
Liam inne i granngården!
Förlåt att det är skitiga bilder!!!!! De är tagna från mobilen :] Mehehehehehehe x]
Imorgon ska jag på collieträff, verkligen en hundhelg XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0