Förlåt för dålig uppdatering...

... Jag har varit väldigt upptagen med att plugga och vardagen, har bara inte hittat tiden att blogga.
Och det är skolan som så klart alltid går före bloggandet. Men jag skriver nu, och det är väl bra?
Idag hade jag franska prov, jag tyckte att det gick superbra! Det ända jag inte kunde var rongeur (gnagare) vilket vi inte hade lärt oss förut och var med i läsförståelsen.
Nyss var jag ute med Liam i snön, det var jätteroligt! Liam har precis fattat att snön faller från himlen, så han hoppade omkring och försökte fånga snöflingor i munnen, haha!
Laddar nog upp en video senare, inte på Liam i snön men när han snurrar, hihi.
Stay artseh~

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAVEET!! HAr typ 6 prov (seriöst?!?!??!) innan sportlovet!! DÖÖÖÖÖÖR! )x

Tack så mycket!! Kan du inte lägga in flera bilder på Liam?? <3

Kram <3

2012-02-03 @ 17:48:35
URL: http://joxoxo.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan hur ska du spendera din helg? :)

Var gärna med på min tävling länken hittar du precis under presentationen i menyn! :)

Checka även in mina kategorier "jag syr" för att tycka till om det jag har designat och "some funny shit" för ett gott skratt! :)

2012-02-03 @ 21:40:42
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0