Gårdagen

Puh. Tänkte blogga igår men jag blev så trött, jag ramlade ner i sängen och började sova så fort jag kom hem, kl.11. Jag hade precis varit ute med pappa och Liam i en timme och gått ute på isen, det var jättekul!
Snö och is tycker Liam om riktigt mycket, det ända dåliga med snön är att det fastnar så mycket mellan tårna! Helt sjukt!
Men nu sitter jag i alla fall och slappar med en bit baguette i handen, drar nog ut på en riktig långis snart.
PS, lämnar lite boktips! Inkallning är så mycket mera, superbra bok. Blev tipsad själv på valpkursen i somras.

Kommentarer
Postat av: Torsten

Du kan vä virka sockor till Liam?

2012-02-12 @ 09:13:27
Postat av: Torsten

kolla på länke till hundskoaffären!

Postat av: Christina

Bra med boktips!

2012-02-16 @ 21:43:19
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0