Söndagsdeppig

Gud, känner mig alltid så deppig på söndagar, då helgen är nästan slut och skolan snart börjar på nytt.
Hatar liksom inte skolan, ingen problem med det men jag skulle hellre ha helg, om ni fattar vad jag menar.
Aja. Vad kan man göra åt det? Men det är snart sportlov! Om cirka 3 veckor tror jag, och då kommer vi att åka till Danmark! Längtar, har aldrig varit där, det ska bli kul tror jag, hehe.
Nästa måndag ska jag till Romme med skolan. Gjorde det förra året också, superkul. Det ända dåliga var att jag ramalde sista gången jag åkte ner för backen och slog i svanskotan, aj aj aj!
Well, you know what they say. What doesn't kill you makes you stronger.
Idag har Liam fått rejält med motion, han ligger som utslagen på golvet, haha!

Kommentarer
Postat av: Torsten

Nu är det dags att skilja på 'ända' och 'enda' Elin. Ändan sitter man på, tänk på det!



/Besservisser

2012-02-13 @ 12:54:51
Postat av: pasco

hatar också söndagar ;) <3

2012-02-13 @ 19:49:47
URL: http://pascos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0