Nya Kopplet

Så här ser den ut! (Jag har den blå) Superbra är den, har haft den i ca två veckor nu, tror jag?
Kom precis på att jag aldrig laddade upp en bild, jag är så glömsk! Ska också visa en bild på Liam i sitt regntäcke snart, måste bara hitta den! När vi åkte tillbaka från Lidköping packade pappa den i takboxen tror jag, och jag vet inte vart den är nu. Jag får nog fråga honom idag. Som tur är har det inte regnat något sedan vi kom hem, kanske några droppar här och där bara. Men snön har återvänt! Igen! Och denna gång hoppas jag att den stannar!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hej, Jag vill tacka dig personligen för att du medverkade i min porträtt tävling :) Jag kommer nu gå igenom alla bidrag och kommer utse en vinnare klockan 12! Om du var en av de som inte vann så kan jag meddela att jag sparkar igång samma tävling vid samma tid! :) Hoppas du vill medverka då också :) KRAMAR SANNIE Xxx

2012-01-15 @ 10:38:32
URL: http://sannies.se
Postat av: emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-15 @ 18:12:14
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Dessi & Teddie :)

Ett sånt har vi också, i brunt :D

2012-01-28 @ 01:07:56
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0