Nya prylar

Idag var Gunnar (min farbror) här med sina hundar, vi gick en 1h 30 min promenad på motionspåren.
Efter det åkte vi till stan för att köpa ett nytt koppel, Liams är helt förstörd. Hittade en bra, hurtta med reflex. Köpte också ett nytt tuggben, hoppas att den vara lite längre än de andra! Liam bara slaktar dom! Och så åkte vi hem till Farmor igen och va där ett tag, åt lunch, osv. Men vid ungefär klockan sex åkte vi till hans kompis Sebastian för att titta på hans ormar! Fy vad coolt! Han hade ett helt rum fylld med olika terrarium med ormar i varje. Inte små ormar, men riktigt stora, boa och pyton ormar! Han hade till och med en albino boa. Kritvit med röda ögon, riktig läcker. Han föder upp ormar, just nu har han en "gravid/dräktig" (vet inte om det kallas så med ormar, har ingen aning vad det heter) hona, och om det skulle bli ungar kan man sälja en för typ 200000 kr! Fast de flesta ungar av den här sorten dör, så det är därför man får så mycket pengar för dom.
Ajuste, och så fick jag Assasin's Creed (ett Xbox spel) av Gunnar.
Behövde ett regntäcke åt Liam, det är så jobbigt att torka honom så mycket efter att ha varit ute i regnet och han luktar så illa då. Och det råkade vara så att Gunnar hade ett täcke som hade blivit för liten för Mezzo (hans labbe), och den passade Liam, så jag fick den! Woo!
Laddar upp bilderna på de nya prylarna senare, ska duscha nu. Hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll. Ha det så bra!
//Elin och Liam

Kommentarer
Postat av: pasco

SV; ja! haha!^^ men jag tänkte faktiskt att jag kunde ha sagt lite mer efteråt, men när det höll på att hända så var det ganska läskigt. för de var licksom 5 stycken, och jag var helt ensam ;) <3

2012-01-05 @ 22:49:27
URL: http://hannapasco.blogg.se/
Postat av: Dessi & Teddie :)

Sv: Hihi, här kommer det mer hela tiden för varje dag, känns som det aldrig kommer sluta nu :D

2012-01-05 @ 23:12:56
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: hanna♥

fett coolt det där med ormarna! ;D



sv; tack!<3

2012-01-05 @ 23:22:19
URL: http://hannapasco.blogg.se/
Postat av: Torsten

Hi, hi, Solen skiner idag, sitt inte inne, sätt fart, ut i skogen och jaga, hare t.ex.

2012-01-06 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0