Oaktivaste någonsin

Har bara inte haft lust att blogga. Inte alls.
Och förlåt att det inte har varit några bilder den senaste tiden, brukar ladda upp de från iPodden, men det har inte gått, vet inte varför.
MEN JAG SKA FÖRSÖKA BLI EN AKTIVARE BLOGGARE!
FRÅN OCH MED NU! (Hoppas jag.)
Kan knappast tänka mig att Liam snart är ett helt år gammalt! Den 5 april blir han det, helt otroligt. Kan verkligen inte fatta det. Känns som om det bara var några månader sedan vi hämtade honom.
Superskönt är det ute, äntligen lite vår/sommarväder. Behöver inte längre tjocka jackor och mössor.
Ajuste. Jag har tråkigt och behöver öva mig på att rita hundar (har varit lat och inte övat på länge), så om någon vill att jag ska skissa deras hund, kommentera bara, så gör jag det!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaa, fler inlägg vill vi ha ;D

2012-03-26 @ 18:37:35
URL: http://lapphunden.webblogg.se/
Postat av: DUVETVEM :O

jag trodde Liam var äldre än Milo :O

men vad kuligt :DDDD

2012-03-27 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0